tisdag 8 januari 2013

Varför är det så svårt...?

Jag hade ju lovat mig själv köpstopp men när mailet från Pomp de Lux om 70 % rea dök upp i min telefon i förmiddags så kunde jag bara inte hålla mig... Det var verkligen bara FÖR billigt för att inte handla och Alice har varit så fin i kläderna därifrån och dessutom älskat dem... Det blev en liten påfyllning på framför allt byxor som annars är svårt att hitta fina och mjuka och en ny lite finare one-piece... Vi får väl se om den passar lilla fröken... Nu får jag skämmar lite för det var väl kanske inte så att hon egentligen behövde något men det var ju som sagt bara FÖR billigt för att låta bli... Jag får ta en månad från och med nu istället då för det måste ju gå att hålla sig borta från att shoppa i bara en endaste liten ynka månad, eller?

2 kommentarer:

LindaGladh sa...

Hahaha, men Jossan då.... ;-)

Ebba sa...

ha ha ha!! jag har lovat mig själv att inte NÄT-shoppa nåt fram tills jag åker till new York, helt enkelt för att ha mer pengar att spendera där, men jag höll på trilla dit samma dag! jag har kommit på att det jag impulshandlar handlar jag på nätet, så det kanske kan va nåt? fast då kanske det inte blir nåt från pomp de lux, deras kläder har jag förövrigt aldrig testat.


Angående mitt köpstopp så borde väl inte house of Lola räknas som nätshopping då jag ju i så fall beställer genom dig...? ;-)

Kram kram