fredag 4 januari 2013

Fredagsfint...

Kan jag ju säga att det INTE blev här hemma... Jag tog helt enkelt och satte mig i soffan istället... Det hör ju till ovanligheterna och det kändes inte helt okey och i ärlighetens namn så ångrar jag mig nu när jag hör hur kulorna ramlar av vår torra gran i takt med barren men det är en dag imorgon också försöker jag trösta med mig... Det fungerar sådär så jag tänker att om jag tar ett glas rött till så kanske jag somnar tidigt och slipper se hur ännu fler kulor ramlar av...
Imorgon tror jag att vi ska åka skridskor och på söndag åka till Rosenlund och bada... Mycket bättre än att sitta hemma i soffan och titta på den dammiga granen... ;-)
Ha en trevlig fredagskväll, nu är Alice och D på ingång... Undrar om D har handlat...? Jag har ju haft så mycket att göra idag så jag hann inte riktigt med det... :-O

Inga kommentarer: