fredag 5 oktober 2012

Äntligen helg... (snart)

Jag har sett jättemycket fram emot just ikväll väldigt länge nu känns det som... De senaste 13 dagarna har jag sett min älskade sambo 4 dagar... Väldigt mycket resande just nu... :-(  Imorse längtade Isac extremt mycket och var så där riktigt gråtledsen när jag åkte från förskolan... Oftast blir han bara arg (den senaste veckan har han bara varit glad och vinkat) men nu ropade han efter pappa... :-(
I em kommer D och hämtar honom, då blir han nog överraskad och riktigt glad... Alice ska till tandläkaren ikväll... Undrar hur glad hon blir åt det...?  Någon konstig info för 6-åringar i grupp kl 16:30...? Hmm... Seriöst, vem som vill jobba då...? Sen blir det hem till fredagsmyset som idag ska beså av tacos som både D och jag blev av någon konstig anledning väldigt sugna på... Vi äter nästan aldrig det för barnen gillar inte tacokrydda... Men de gillar ju grönsaker så de får väl äta dem och kanske köttbullar till...? Undrar om jag inte ska ha både kyckling och köttfärs och kanske fisk också... (med lite tur så kanske vi får besök och då är det ju roligt att ha lite variation...)
Imorgon drar D iväg till Lysekil hela dagen för att stänga igen sommarstugan... Hoppas på fint väder så att vi som är hemma kan gå ut och njuta av hösten, ta lite fina höstbilder och få lite frisk luft...

Inga kommentarer: