torsdag 18 augusti 2011

Lots of Lola...

Ja ingen som läser här inne kan väl ha missat att jag nu är återförsäljare för det underbara klädmärket House of Lola! Denna vecka har med undantag av tisdagen då vi spenderade hela dagen på Astrid Lindgrens Värld (det ska jag skriva om och visa bilder från imorgon) varit en vecka i Lolas tecken... I måndags fick jag hela kollektionen och det packades upp sattes på etiketter och provades... I går var det premiär och jag hade lite Öppet Hus här hemma med en massa trevliga tjejer som fick klämma, känna och prova. Det var SÅ roligt att höra så mycket positivt om kollektionen för jag älskar den verkligen. House of Lola fokuserar på vuxenkläder med suverän passform och kvalitet och naturligtvis vrålcool design. Naturligtvis så finns det även en massa snygga och häftiga kläder till både mindre och större barn också... ;-) Jag har lagt in en film här bredvid som visar ett smakprov från höstens kollektion
Peace and Love cardi och Diamondpants som är helt galet coola... Vågar du?I kväll så har jag varit på visning hos min gulliga väninna Linda. Alice var med men Isac fick stanna hemma med mormor som fortfarande är kvar hos oss... Utan henne så hade jag aldrig fixat denna veckan... Isac är i sitt esse och springer runt och busar och har sig hela tiden... Han river och sliter och drar i allt han får tag på, klättrar på soffan, bordet och försöker med köksstolarna också... Jag hinner knappt med... Glad är han hela tiden också den busen och bara skrattar när man säger -Aj aj...!!! I går tog han sönder en högtalare och drog ut Boxerkortet ur tv:n och jag kan inte ens få dit det igen så nu har vi bara 1,2,4 och lite annat krafs... I natt kommer D hem, det ser vi allihopa fram emot... :-)

1 kommentar:

LindaGladh sa...

Hej, tack för igår!! Vet dessvärre inte hur du ska få plats med videon bättre, det är ju om du gör högerspalten bredare i designläge - avancerat, men jag vet inte hur hela sidan kommer se ut då...

Längtar efter mina fina Lola-kläder!!!

Tänkte förresten att jag kan ta med barnen ut till dig nån eftermiddag efter jobbet nästa vecka, så får Alice och Oliver leka lite med, och vi får tjöta lite *saknar*...