måndag 16 maj 2011

Smart drag

Idag fick vi en folder från Go Göteborg i brevlådan som reklam. Den var fylld med pyssel som färglägg, klipp och vik o dyl. Vi var båda nöjda eftersom dagen annars inte bjöd på något mer spännande än cirka 30-40 visningar av Jedward med Lipstick från You Tube. Både Alice och jag kan texten vääldigt bra nu. Men jag måste ju säga att jag föredrar den framför Saade.
Sätter sig snabbt...Sugen på att åka till Göteborg blev jag också så det var en lyckad reklamkampanj. Jag måste säga att jag knappt vet hur det ser ut i Gbg (förrutom Svenska Mässan och Liseberg) för jag har varit där så lite. Tyvärr ser det ut som om det verkligen behövs en riktig arbetshelg här hemma så till helgen blir det inget... Våra nya markiser har kommit så jag hoppas att vi kan få upp dem utan alltför mycket krångel.

1 kommentar:

Fotograferande Maria sa...

Jag följer gärna med till Götet :) Kram!