onsdag 4 maj 2011

Skrik och gråt... :-(

Ikväll har vi haft en väldigt ledsen liten kille... Den lilla stackarn vaknade 1 timme efter att han hade somnat och var helt hysterisk... Känner tyvärr igen symtomen alltför väl och det är samma slags nattskräck som Alice fick i den här åldern. Det som hon hade var inte värsta sorten och inte sådär jätteofta men väl så ledsamt när den kom. Vi får hoppas att hans inte blir värre. Efter ungefär 1 timmes hysteriskt skrik så "vaknade han till", snyftade lite och drack en flaska och somnade om på riktigt... Det är bara så hemskt att se dem så hysteriska och inte kunna göra något... Kallt är det inne också... Brr... Vi hade ju liksom skruvat ner rejält på värmen eftersom sommaren var här men nu är det ju vinterkallt på nätterna igen så den måste nog skruvas upp liite igen. Jag var stelfrusen om näsan i morse. Idag fick jag ett paket på posten från House of Lola och jag är SÅ sjukt nöjd med vad jag köpte. Tror inte att jag någonsin har haft så mycket snygga kläder... Extra kul att de sitter lite bättre än förra våren också... (då var jag ju höggravid visserligen ;-)

2 kommentarer:

Mamma Marlene sa...

Ne men stackarn.. Lilly drömmer en hel del nu. Vaknar o skriker men somnar oftast om direkt. Hennes framtänder är på väg också så det gör ju sitt... huva, vi har också kallt här hemma. IGLOO, hehe

Mamma Marlene sa...

Hahaha ja men gud så sjukt det är... känner ett par som kan sitta o skriva till varandra över fejjan när dom sitter i samma rum lixom. What´s the problem? patetiskt... skönt att det är några som tycker lika som jag... som vågar stå upp för det iaf. KRAM o ha en super-duper mysig kväll...