tisdag 26 april 2011

Uppdatering med bilder!!!

Vilken påskhelg säger jag bara...!!! Jag tror att hela Sverige har varit ute och njutit så mycket det bara går... på Skärtorsdagen tog jag med barnen ut mot Järstorp för 2011 års vitsippsfoton. Det är ju aldrig särskilt lätt att få båda att sitta stilla och titta åt samma håll.... Jag tog sammanlagt minst 150 kort men det var inte så många som blev sådär jättebra... Vi bestämde oss i sista stund för att inte åka till stugan förens på Långfredagen men när vi väl kom dit så... Vi var ganska många så vi fick extremt mycket gjort samtidigt som vi njöt av värmen och solen. Vårstädning av stugorna, fönsterputsning och klippning av den nästan 3 m höga och väldigt långa syrénhäcken tex. Tyvärr hade båtkärran punktering så det blev ingen tur på havet men när vi åker nästa gång så är båten redan skrapad och målad och redo för att läggas i. Det blev en massa gott grillat och även påskmiddag så klart. det är helt underbart när man kan sitta ute och äta alla måltider. Vi har inte direkt morgonsol så frukosten fick avklaras inomhus. Alice hittade en tjejkompis i stugan bredvid som hon spenderade nästan hela dagarna tillsammans med. Det är så skönt att det inte är någon väg emellanstugorna så de kunde komma och gå som de ville...
Alice städar taket på sin lekstugaSen måste jag ju bjuda på några underbara bilder från förra veckan Elliot njuter av solen...Medans Alice och Isac leker i båten...

1 kommentar:

LindaGladh sa...

Härliga bilder ju! Vad roligt att ni har haft det bra i stugan =)