torsdag 10 mars 2011

Det var länge sedan...

jag lade upp några bilder på barnen här i bloggen... Det har ju naturligtvis med att göra att det nästan aldrig blir några bra bilder tagna (tack igen till Scandinavian Photo som lurade på mig världens sämsta kamera...) men här kommer ialla fall två... Det går undan nu med Isac vill jag lova... Kryper blixtsnabbt och går längs alla möbler han kan hitta...
-Hmm... Vad finns det här då???
-Jaha... Det var ju jag!!!
Han kryper från vardagsrummet in i Alices rum med väldig målmedvetnhet för att han har redan listat ut att det är hon som har alla de roliga leksakerna som Barbiedockor som kan tuggas på och den vrålhäftiga smurfsamlingen som man kan peta omkull så att hon blir arg och skriker...
Nu är jag lite seg känner jag... Har varit på en trevlig me&i-träff i Ölmstad. Tyvärr lyckades jag missa avfarten när jag åkte dit och fick typ vänta tills jag kom till Gränna med att köra av motorvägen och ta mig tillbaka på småvägar... Grr... Jag hann konstigt nog i tid ändå även fast jag var sen från början. Saaben flög som ett jaktplan på gamla riksettan....

2 kommentarer:

Fotograferande Maria sa...

Hej kära vän!

SÅ SÖT han är!!

Kram Maria

Anonym sa...

Hej Josefin,

Jag jobbar på Scandinavian Photo i Bankeryd och ramlade in på din blogg av en slump. Vi vill självklart att du ska känna dig nöjd som kund hos oss och undrar därför om det finns något vi kan göra för dig eftersom du inte var nöjd med ditt köp? Du får isåfall jättegärna höra av dig till mig och berätta vad du inte var nöjd med på kristina.lasan@scandinavianphoto.se så ska vi säkert kunna lösa något!

Ha en fortsatt trevlig dag!
// Scandinavian Photo, Kristina