söndag 13 mars 2011

Bästa mormor...

Isac vaknar som en liten väckarklocka vid 7 nu... Helt okey faktiskt som jag sagt tidigare. Vi har ju haft en tendens att sova bort halva förmiddagarna här i familjen tidigare så vi behöver verkligen någon som får upp och igång oss... Idag behövdes ju verkligen det eftersom jag vid 10:20 efter att ha sagt hej då till D som åkte till Kina samtidigt åkte mot stan för dagens första me&i-träff. A & I´s mormor gräddade pannkakor för att ha till lunch när jag åkte... (I sov förmiddag så det är ju bäst att passa på...) och nu har hon tagit med sig båda barnen till Habo för Alice har Funky Kidz. Jag fick inte plats eftersom de tog lillebilen så nu är jag alldeles ensam en liten stund innan det blir dags att dra iväg på träff nummer två. Jag tar en kaffe och njuter av tystnaden...

2 kommentarer:

LindaGladh sa...

Ooooh så skönt!

Fotograferande Maria sa...

Hej!

Din mamma är verkligen bäst! Hoppas det gick bra på Me and I visningen? Kram Maria
http://mariasdagbok.blogspot.com/