söndag 20 februari 2011

Jag kör på den lite halvtjocka linjen...

Det var som vanligt ett väldigt roligt avsnitt av Solsidan som visades ikväll. Tunikan som Anna provade när Mickan var med som ratades för att den nog var för lite halvtjocka hänger även i min garderob... Tur att jag är lite halvtjock för det är en av mina absoluta favoriter! Annars hann ni väl med att se den gamla me&i-klassikern korv med bröd i svart på odågan till kusinbarn. Alice har den i blått och gillar den jättemycket även fast den egentligen är mer ful än snygg=cool.
För övrigt så såg jag att Mickan och Fredde kör vita bilar så nu har jag bestämt mig att min nya pärla som förhoppningsvis kommer in i veckan ska vara vit... Ni fattar att jag skämtar va? Men skämt och sido så blir det en vit liten minibil i alla fall...
I dag var en underbart fin men kall dag. Vi åkte till Vättern vid Domsand med Alice kompis C och mamma för att stampa lite på isen tillsammans med resten av Bankeryd. Nästan mer folk idag än mitt i sommaren...
Härlig sol!!!
Det var jättekul att gå på isen som var slät som ett salsgolv och helt blank så man kunde se botten på en del ställen. Nästan lite läskigt när man såg alla sprickorna och is låter ju alltid lite...

Inga kommentarer: