torsdag 24 februari 2011

Blogga på dagtid?

Ja det tycker jag nog att jag borde kunna hinna med att göra men ändå så sitter jag här på kvällarna och kan inte slita mig från datorn... Har just kommit hem från en me&i-träff. Det var roligt och trevligt och gav faktiskt mer energi än vad det tog... Lagt in mina ordrar i systemet och kollat på ett avsnitt av Private Practice på nedervåningen där det är varmt och skönt eftersom D har eldat hela kvällen... Shit vad ved det har gått åt i vinter...Vi köpte 3 kubik som inte kommer att räcka jättelänge till så nu bara måste våren komma... Isac och jag höll oss hemma idag också... Vi hade sångstund på förmiddagen. Det gillar han jättemycket (även fast jag sjunger rätt illa) och tittar och skrattar åt rim och ramsor. När Alice är hemma är det ännu roligare för han gillar verkligen att höra henne sjunga. Just nu börjar hon bli lite irriterad på sin lillebror eftersom han kryper runt och tar hennes saker. Om nån vecka så har hon nog fattat att det hon inte vill ha upptuggat och tillknölat är det bästa att stoppa unden ordentligt... Hämtade de tapetprover som jag beställt på Måleributiken. De första två fick man gratis och fraktfritt men jag kunde ju inte bara välja ut två så det blev några fler men de kostade bara 20 kr styck. Jag ska ha den till att göra något till Alice rum med när hon byter sedan eftersom alla taperna jag beställt är ur In Trades Pip-kollektion så de matchar. Vad jag ska göra vet jag inte riktigt ännu men jag hoppas på lite inspiration ur nån pysseltidning eller något. Vet att jag sett en massa som man kan göra med tapetbitar men nu kommer jag inte på något... Här är några bilder på In Trades kollektion Amore di Colore som vi ska ha i vårt sovrum...
Egentligen ville jag ha den här men den hade som sagt ett fantasipris...
Det blir antagligen den här. Den är mycket finare när man ser den på väggen för då blir det ett helt annat mönster.
Nu gråter lilleman där uppe så nu är det dags för gonatt...

Inga kommentarer: