onsdag 5 januari 2011

Konsten att göra ingenting...

Jag måste säga att jag faktiskt behärskar den bättre än allt annat... Det finns ju alltid att göra men jag är nog lite som i Pippisången som Alice älskar att sjunga... -Tycker du som jag, tycker du som jag så gör jag det en annan dag... Nu har jag ialla fall skickat lite "jobbmail" (me&i) så jag är gansjka nöjd med mig själv... Eftersom det blev en sen frukost så ska jag nog ta lite förmiddagskaffe nu... Är ni sugna på att boka in en me&i-träff någon gång under våren så tveka inte att höra av er!
En liten sneekprewiew... Jag ser ränder och en mössa med VW-bubblan på...!

Ikväll ska jag gå på bio på Harry Potter med Linda och Maria (?) Jag går väääldigt sällan på bio och har nog bara varit 3 gånger sen den förra Harry Potter kom... När jag och Maria såg den så somnade jag nog till lite... Hoppas att vi ska kunna undvika det ikväll...
Spännande nog...?

Inga kommentarer: