torsdag 30 december 2010

Nästan ingenting...

Nej inte blev det mycket gjort idag... D åkte liksom igår till jobbet tidigt och sa att han skulle vara färdig till lunch och att vi skulle mötas på stan för några ärenden och veckoshopping på ICAMaxi. Jag och barnen gick till pulkabacken på området (Passade på att titta in hos grannen på den nyfödde sonen som SÅ söt och SÅ liten). När vi kom hem åt vi lunch och jag började förstår att D nog inte skulle vara färdig på jobbet i någorlunda tid... Först var det vid 13 men klockan blev nog 16:30 och då var jag ganska sur och inte så sugenstan längre... Funderar på att baka något för att muntra upp mig lite...

1 kommentar:

Fotograferande Maria sa...

hej! JA det var länge sedan. Jag börjar jobba på tisdag men har 2 korta dagar i rad då.

Vad gör ni i morgon? Vi får hit bror med familj :)

Önskar er ett bra 2011

Kram Maria
http://www.mariasdagbok.blogspot.com/

Ps: Fonten på bloggen är NÅGOT FEL i koden som jag råkat göra,,, ska fixa det när tid finns,,,