söndag 21 november 2010

Dop

Idag var det dags för dopet. Isac började med att vakna 01:08 och vara jättepigg eftersom han hade sovit så mycket igår... Eftersom jag hade sovit en hel timme då var jag inte riktigt lika pigg och som tur var så gick det att få honom att dåsa till igen med lite tröstmat i sängen. Jag fattar inte att jag fortfarande är en sådan tidsoptimist... Morgonen var minst sagt hektisk med dukning av bord och iordninggörande av småttingarna... Kl 08:30 kom mina kära vänner från Sala som hade startat morgon extremt tidigt för att hinna hit i tid. Tack alla för att ni ville komma och fira denna dagen med oss!!! Isac var söt som spunnet socker i sin fina dopklänning och skötte sig mycket bra med bara liite missnöjesgnäll då och då... D´s systerdotter och hennes sambo var faddrar och stod med oss framme i kyrkan. Det var många som fotograferade och eftersom det var lite svårt för mig att göra det så hoppas jag på att få mera bilder som jag kan visa snart här på bloggen
Så här glad blir man när man är döpt.
Alla 28 gästerna (29 med fotograften som är jag...)
Bästa mormorn i hela världen...

Inga kommentarer: