torsdag 11 november 2010

Att fira en 4-åring!

Vilka förväntningar säger jag bara... Man får ju hoppas på att man kan leva upp till hälften... Det är inte födelsedagspresenterna som är det viktigaste tursamt nog utan det är själva firandet och att hon får ha "sin" dag... I går kväll blåste jag ballonger (varför är det alltid mitt jobb...?) som hängdes i hela köket och slog in presenter... Väldigt mysigt! I morse väcktes lilla fröken (väldigt lätt) med sång och frukost (chokladmuffin som jag köpt eftersom jag som ni vet inte kan baka egna) och paket. En mycket nöjd liten tjej kramade med tindrande ögon sin första (men antagligen inte sista) mycket efterlängtade Barbiedocka. Nu är hon på förskolan och när hon kommer hem så har vi lite fler överraskningar till henne (en lika efterlängtad mormor...)

Inga kommentarer: