fredag 17 september 2010

Fredagsmys...

Började lite tidigt med fredagsmyset redan vid 3-tiden eftersom jag var vansinnigt godisugen. Det var ganska tomt i skåpen men jag hittade några After Eight som jag knaprade i mig. Papprena låg kvar på bordet när Alice kom in i vardagsrummet och hon undrade vad det var och jag svarade lite svävande att det bara var några papper. Hon stirrade misstänksamt på mig och luktade på dem och sa anklagande -De luktar choklad... Det var bara att ta fram asken och bjuda på en... Det har annars varit en mycket lugn dag... Har försökt att få lite ordning i kaoset... Isac samarbetade på förmiddagen och jag fick både duscha, bädda och röja lite i köket men sen rann det ut i sanden... Idag beställde jag lite nya kläder till Isac från me&i´s fina Cecilia Blankenskollektion för de mindre barnen. Jag tycker den här söta lilla mopsen är hur gullig som helst även om jag personligen föredrar Jack Russel terrier.

Kollektionen går ju upp till stl 98/104 så Alice fick en tunika och byxor samt en mössa så att hon kan matcha lillebrorsan. Vi har nu kollat Idol-audition, Partiledardebatten och nu sitter D och jobbar i källaren och jag sitter här... Hade kunnat tänkt mig en mysigare fredagskväll men... Annars har veckan varit bra... Långpromenad, fika på jobbet och jag har haft me&i-träffar hos 2 av mina närmaste väninnor och det är ju alltid lite extra roligt...

Inga kommentarer: