lördag 28 augusti 2010

Konsten att ta det lugnt...

...har vi inga problem med i vår familj... Gjorde några halvhjärtade försök till undanplock och städning här hemma i förmiddags men I hade ingen ro att sova så det blev knappt så det syns nån skillnad. D var hemma idag och lyckades få gräset klippt ute och jag antar att det var vackert så... Vi tog en eftermiddagspromenad och solen sken faktiskt..? Hämtade me&i-kläderna och hade lite modevisning här hemma sedan. Ja A vägrade prova något utom monstermössan men jag tyckte själv att jag blev riktigt fin i de båda tunikorna jag köpte... Lagade ratatoille och D grillade kött till middagen. Jag tyckte som vanligt att det var sådär men D gillade det så det var ju tur... A åt naturligtvis bara de kalla grönsakerna och fyllde sedan upp med popcorn...! Nyttigt va? suck... Det var väl dagen summerad.. Nothing acomplished...

Inga kommentarer: