söndag 25 juli 2010

En regnig dag...

Jaha... Vad har vi gjort här i Sala idag då...? Alla affärer (utom mat) är stängda på söndagar... Eftersom regnet öste ner mer eller mindre hela dagen så saknade jag verkligen A6 shoppingcenter... Vi tittade på golf... Spännande var det ju... Roligt med svensk seger i Scandinavian Masters och jag gillar Anders Timell som caddie. Han är den största anledningen till att lyssna på Mix Megapols Äntligen morgon... Tror som sagt på att börja själv när barnen är så stora att de kan klara sig själva i 4-5 timmar... (om ganska många år dvs) Tror att det kan vara roligt att ha en gemensam hobby så småningom. Min nuvarande hobby att sälja Me&i-kläder är ju fantastiskt rolig och jag ser verkligen fram mot säljststart av höstkollektionen den 11 augusti. Innan dess ska vi på kick-off i Varberg den 7 aug och jag har dessutom bokat in oss på Stadshotellet där en natt i anslutning till den. Blir det närmaste en liten semester vi får denna sommaren förrutom nuvarande Salavistelse och 2 veckor i stugan i Lysekil för mig och barnen medans D får nöja sig med en eftersom han tydligen är helt oumbärlig på sitt arbete och fick förkorta sin semester med en vecka... :-(
Måste även berätta att vi åt middag på en trevlig resturangen idag som hade en riktig favorit på menyn nämligen grillad tonfisk som jag älskar... Tyvärr hade den legat på grillen lite för länge enligt mig... Jag älskar när den är helt rå och röd och nästan kall innuti men i det stora hela fick middagen ändå godkänt... Nu sover alla utom jag... Zzzzz... God natt!!!

1 kommentar:

Marlene sa...

Tjoohoo!! va tiden går fort!! tänk att han redan är 4 veckor gammal. Inte långt kvar för oss heller nu. Hör av er när ni kommit hem igen så hoppas jag vi kan träffas igen. Va ju så länge sen.. KRAM malle