torsdag 24 juni 2010

Sista dagen...

...på förskolan för Alice innan det blir sommar lov och hon blir storasyster.... Hon var väldigt förväntansfull och såg fram emot att dansa runt midsommarstången tillsammans med barnen från de andra förskolorna på Strandängen. Hon valde omsorgsfullt sin finaste klänning och vita (!) tights till (undrar hur de ser ut när jag hämtar henne...?) Ja ja det finns ju tvättmaskin... Det är väldigt varmt idag vilket ju i och för sig är underbart men just idag känner jag mig lite "sådär"... Har haft sammandragningar när jag rör mig och ont i huvudet och ryggen... Hoppas, hoppas på något resultat av detta... Det är ju värdelöst att ha ont om det inte händer något... Nu ska jag åka och hämta hem den sommarfina fröken från förskolan... D har varit och handlat en sommarpresent som hon ska få i em. Tror att hon kommer att bli nöjd... (återkommer med bilder ikväll) Sedan kommer ju mormor till kvällen också...

1 kommentar:

Linda sa...

Jag hoppas och tror att lillebror SNART är hos er!!

Kan tänka mig att Alice ser ut som en prinsessa idag. Fast kanske är de vita tightsen inte sådär jättevita längre... ;-)

Kram kram!!