tisdag 15 juni 2010

Promenad och annat...

Solen sken ju i morse... Man blir ju nästan helt chockad!!! Bäst att ta tillfället i akt tänkte jag och tillsammans med väninna S tog jag och Elliot en lååång promenad för att njuta av solen (lite i hopp om att få lite action i magen också...). Det enda som känns lite mer nu är... Suprice -Mina stackars ömma fötter... (Tursamt nog fick jag lite välbehövlig fotmassage av D senare på kvällen. ) Efter att ha njutit av fika och solen på altanen hämtades A och jag hade tänkt att hon skulle hjälpa mig att plantera lite blommor på eftermiddagen men jag hann bara plocka fram allt och när jag sedan tittade in i vardagsrummet så hade hon somnat på soffan... Blommorna och jag fick klara oss själva och sedan väckte jag henne och vi tog en liten promenad 2 kvarter bort till Alice kompis C ( de hade ju visserligen träffats och lekt hela dagen på förskolan men de var visst inte riktigt färdiga...) Vi tog ur Alices bilstol ur D´s bil och "lånade ut" den till dem utifall något skulle komma igång så har vi någon som kan hämta henne från förskolan och som hon kan vara hos under tiden. Om det drar ut på tiden så får vi väl se om mormor kan komma ner några dagar... Vet ju i alla fall att det blir bebis 27 juni om inte förr... Nu tror jag det är dags för ytterligare en kopp Hallonbladste... ;-)

Inga kommentarer: