tisdag 22 juni 2010

10 dagar försenad leverans...

Man måste ju få någon form av kompensation för detta eller vad tror ni...? Kan ju inte vara helt okey och utlova leverans och sedan inte kunna hålla det... Barnmorskan sa igår att om det är hinnsvepningen som gör att det kommer igång så sker detta inom 24 timmar och jag tror vi kan konstera att den inte fungerade... Tog den sedvanliga rundan runt kyrkan och dammen på förmiddagen med min väninna S och visst det var jobbigt men det var ju för att det var varmt och jag får ont i fötterna... Inte en endaste rejäl sammandragning som skulle kunna indikera att det är nåt på gång... Sov lääänge i min stol på altanen sedan innan det var dags att hämta A från förskolan...Där allt jag har gjort idag... Orkar inte ens ha dåligt samvete för att jag inget gör längre.... Lite dåligt samvete har jag dock för att jag mest gnäller här på bloggen men...

Inga kommentarer: