torsdag 29 april 2010

Ingen smak och lukt...

Det är ju ganska naturligt att man inte har det när man har bihåleinflammation men nu börjar jag bli ganska trött på det... Spritade nyss händerna och luktade på händerna när de fortfarande var blöta av sprit men kände absolut ingenting... Läskigt, för det är ju SÅ starkt i vanliga fall... Vill knappast äta någonting gott eftersom det är "a total waste"... Borde kanske passa på att äta blodpudding? Det är ju billigt och bra för mitt dåliga järnvärde och något som är SÅ äckligt att jag aldrig skulle äta det i vanliga fall...
I eftermiddag tänkte jag att jag skulle ta och måla mina nya pallkragar så att jag kan få ut dem i trädgården med jord och lite planterat i dem... Tror att jag ska ha en med lite örter/kryddor och lite annat som rädisor och sånt som växer snabbt och är roligt för Alice och en med jordgubbar/smultron...
Fin bild på fina pallkragar från Odla.nu Det var ju GULD-fest för HV igår nere på stan men eftersom det regnade så kände vi oss inte kallade... Tur att typ 25 000 andra gjorde det för de förtjänade ju verkligen att hyllas!!!
Jag somnade på soffan när D läste för Alice vid 20-tiden och sedan var det bara att gå raka vägen in i sängen vid 23:30 när D kom och väckte mig... Ja ja man ska ju passa på och vila mycket när man börjar närma sig slutet på graviditeten... Nu är det 44 dagar kvar... Alice väntar otåligt på lille "Isac" som hon har bestämt att han ska heta... ( D och jag säger att vi nog gärna vill se honom innan vi bestämmer namn med vi gillar också det) Jag hoppas bara på att han är just liten (normalstor) och inte som en väninnas barn som föddes förra veckan och vägde 4850 g... Det låter ont...
Förhoppningsvis en bebis som är lika söt som Alice när hon föddes...

Inga kommentarer: