måndag 22 mars 2010

Sängbloggar...


Idag har inte varit nån sådär jättebra dag. Foglossningen har nog kommit för att stanna och jag ringde för artar om jag kanske skulle kunna få komma till sjukgymnast. Tyvärr hade han 2 veckor väntetid... Bokade iallafall och ringde några fler för att se om de hade något tidigare, hoppas på svar från dem imorgon. Tänkte att akupunktur kanske kunde hjälpa... Har aldrig testat det och det verkar rätt coolt... Ikväll har vi haft styrelsemöte på vår underbara förskola och nu ligger jag i sängen och tror att det är dags gör ett nytt avsnitt av House innan jag somnar... Verkligen tur att jag har min fantastiska mamma här hela veckan när D är i Kina... Hon och A har lekt hela dagen och gräddade bland annat pannkakor till lunch... (typiskt mormor-göra :-)...

1 kommentar:

Linda sa...

Aj då, foglossning är inget kul. Det kände jag av under min förra graviditet. Hoppas att det kan hjälpa med akupunktur!

Kram!!