söndag 7 februari 2010

Skrämmande tystnad...

Ingen idé att ursäkta sig längre... Jag har blivit urusel på att uppdatera här inne men jag lovar mig själv att det bara är en tillfällig svacka...
Vad har då hänt under den nästan månadslånga frånvaron...?
Jag var i Borås på kick-off inför säljstarten på me&i´s vårkollektion och fick en jättekick och kände mig superladdad inför säsongsstarten som var den 27 jan. Det blev en kanonstart också och det var ju inte så konstigt eftersom kläderna som vanligt är fantastiska och i princip säljer sig själva... Här får ni några smakprov från hemsidan...Titta in HÄR om ni vill se mera!!!
Cool tunika till både små och stora tjejer, finns även matchande till mamma (Alice och jag kommer att bli så coola... ;-)Väldigt söt kurbitsmönstrad klänning i en modell som jag älskar med matchande tunn vår mössa!!!Tunika med kronor till mamma, finns även för små och stora tjejer...

Hade tänkt att nytillskottet skulle få detta som startkit. Passar ju lika bra på flickor som pojkar!!! Finns även matchande snuttefilt till!!!
Förra helgen var jag i Stockholm på en "egenhelg" där jag bodde och umgicks med en barndomsvän. Vi hade det fantastiskt trevligt och var bland annat på Depeche Mode i Globen. Det var en fantastisk konsert. Det roliga var att det kändes som om det var ungefär samma publik som när jag var där för om jag inte missminner mig skrämmande 20 år sedan...? Jag vet att det var Violater Tour och den var antingen 1990 eller 1991...? Alla såg lite mer "städade ut" och ganska vanliga om man jämför med mycket svarta spretiga frisyrer, långa rockar och Doc Martens.... Nu visades det kort på småttingarna i alla iPhones eftersom de flesta verkade vara mellan 25 och 45... Vansinnigt roligt i alla fall!!! Magen växer och graviditeten har nu hunnit till v. 23 Vi var på ultraljud och allt såg bra ut. till min stora förtret har jag inte lyckats komma överens med min skrivare/scanner så jag har inte fått in bilden i datorn... Irriterande eftersom jag faktiskt tycker att jag har rätt bra koll på sånt i vanliga fall... Jag borde kanske försöka någongång när det inte är väldigt nära läggdags eftersom både humöret och tålamodet brukar tryta vid det taget...
Igår var vi i Gränna hos familjen N. Det blev ponnyridning, lite pulka (till och från stallet), korv(stekt på spisen) och väldigt trevligt. Vi fick även en nyttig lektion i hur man rensar fisk... ! A & F åt mängder med godis och var höga på socker och for fram som vildar. Som tur somnade hon i bilen på vägen hem men det blev först mycket tårar eftersom hon glömt en liten sketen plastfigur vid namn Morris som hon skulle få låna hem att ha till beskådan i veckan... Suck, men nej man vänder inte när man har kommit ut på motorvägen på väg hem... Tack mina härliga vänner för en trevlig dag! Nästa lördag hoppas jag att vi får chansen att bjuda igen...
Idag har vi haft besök och promenerade till och från affären här i Bankeryd. Att man kan få foglossning när man är gravid gjorde sig påmint för första gången och jag hoppas att det inte eskalerar... Känner mig rysligt stel nu...

Inga kommentarer: