torsdag 3 december 2009

Mycket glögg den här veckan!!!

Både i tisdags och idag har jag haft mina trevliga vänner här för att dricka glögg och prata och titta på me&i-kläder... Nu känns det som om jag har druckit väldigt mycket glögg redan i år... Tänkte börja med att berätta att det var en mycket bra ide med paketkalender eftersom den tidigare så morgontrötta lilla ungen nu flyger upp ur sängen och springer ner på undervåningen för att öppna sitt paket och sedan upp igen för att öppna luckan i adventskalendern... Mycket smidigt...
1dec: Strumpor med Barbapapa (-det var ingen leksak mamma...)
2 dec: Klistermärken med kossor( -jag vill scrappa när jag kommer hem...)
3 dec: Grodglimmisreflex (skulle sättas fast på overallen på en gång)
Idag upptäckte jag att hon klippt små hål i sin nya me&i klänning med medaljonger... -Det var inte jag, det var saxens fel fick jag blixtsnabbt till svar när jag lite fundersamt undrade vad som hade hänt med klänningen... Ganska avslöjande... Sedan blev det inga glada miner och jag var både inte trevlig, dum, ful och hon tyckte inte om mig längre... Som tur var så gick det över ganska fort och jag förstod ju att hon skämdes lite och anfall är ju bästa försvar...

Inga kommentarer: