fredag 27 november 2009

Snart första advent...

Jag kan inte riktigt bestämma mig om jag tycker om julen eller inte... Jag ska försöka för Alice skull... Vill ju gärna att hon ska tycka att det är mysigt. Jag tänker att jag ska göra så mysigt och en massa pyssel osv men sen finns det aldrig någon inspiration ändå... Jag går runt i affärerna och titta på alla fina saker de har men jag köper sällan något... Jag vet inte varför jag är sån... Det är nog för att jag har "missat" 10 år med jul när jag bodde utomlands och vi aldrig egentligen firade jul utan hade en massa annat för oss... Men nu har jag ju en underbar man och dotter och ett jättefint hus att fira med och i så jag hoppas på att jag kan "få till" den rätta julkänslan också... Funderar på om Alice ska få en paketkalender... Klart hon skulle tycka det var roligt men det blir ju en hel del tjat också om att få öppna alla paketen tror jag... Nu ska jag jobba det sista innan helgen och sedan ska jag bege mig ut på stan och försöka shoppa lite...

Inga kommentarer: