måndag 30 november 2009

me&i-rea och visningar!!!

D åkte sin vana trogen till Tallin igen idag... Annars tycker jag kanske inte att det gör så mycket men just denna vecka var en illa vald vecka eftersom jag bjudit hem folk på glöggmingel tisdag och torsdag och ska bort på en me&i-visning på tisdag... Ja ja... Jag har ju lite svårt för folk som alltid måste ha allt så välplanerat så det är ju skönt att denna vecka garanterar kaos... Oturligt nog så fick jag ikväll reda på att den säljaren som skulle komma och visa Partylite imorgon är sjuk så jag gjorde om den till en me&i-visning precis som torsdagens... Kommer att lotta ut en värdinnegåva på 300 kr båda kvällarna och det är mycket av kollektionen som är på rea nu så om du som läser känner dig sugen så är du välkommen förbi...

1 kommentar:

Ida Fridalius sa...

Jag var förbi och JAG vann!