söndag 25 oktober 2009

Trött...

Denna veckan har varit sådär för min egen del... Haft ont i huvudet till och från... Beror antagligen på att jag är lite för dålig på att komma i säng i tid om kvällarna... Får försöka bättre mig. Jag hade me&i-visningar måndag och tisdag, Alice hade kompisar från dagis här på onsdagen och i torsdags var jag hos M och scrappade... Det gick snabbt att somna i fredags kan jag säga... Både A och jag somnade i soffan när det var Bolibompa... Igår var hela familjen hos fam. L och fick lördagslunch och fika. Det var mycket trevligt och avkopplande. Vi ska se till att bjuda igen snart. Alice hade tyvärr inte blivit informerad om det här med vintertid så hon sov inte riktigt så länge som vi hade hoppats på i morse och nu är det full fart... Jag ska på en visning i i em och D och A ska på barnkalas på brandstationen i Jönköping. Låter roligt!

Inga kommentarer: