måndag 7 september 2009

Veckouppsdatering...

Slarvat med bloggen ser jag... Dagarna trillar ju på så snabbt att man knappt hinner blinka... Veckan som varit har jag haft hela 5 visningar av me&i-kläder. Det har varit fantastiskt roligt!!! Jag skulle gärna boka fler visningar men det är tyvärr lite trögt... Snart kommer det ju lite nyheter och då får man hoppas på lite fler shoppingsugna mammor hör av sig...
Vi var ju i Sala över helgen och jag och min kära mamma for till Hufvudstaden över dagen för att flanera gata upp och gata ner och gå på My fair Lady på Oscarsteatern... Föreställningen var fantastiskt bra!!! Vilka proffs det är som är med... Lite trevlig shopping hann vi också med även om tiden går snabbare än vad man tror när man strosar runt. Vi shoppade lite på Designtorget som ju finns i flera städer men tyvärr inte i Jönköping...
Jag köpte bland annat en svart Pluring...
Hade aldrig sett en sådan tidigare men har nu läst mig här på webben att den finns på Olgas Hus i Jönköping som nog förhoppningsvis håller på att uppdatera sin webbsida...? Ska snart sätta upp den, återkommer med rapport om den fungerar...

Inga kommentarer: