torsdag 20 augusti 2009

Dags att packa...

När jag hämtade Alice på förskolan idag så var det svårt att hålla tårarna borta... Alla de stora barnen var ute och Alice satt inne och pusslade när det var fint sommarväder ute... Varför kan hon inte få vara ute med dem lite...? Jag tycker verkligen att vår förskola är toppen men just nu blir jag bara ledsen när jag är där... Jag tycker verkligen som jag sagt tidigare att det är dags för Alice att flytta över till avdelningen för större barn och idag kändes det verkligen som om pedagogerna bara försökte att övertyga mig om att hon har det så bra så osv... Jag är alldeles för lam... Måste verkligen ringa vår föreståndare i morgon...
Det ska bli skönt att åka till vår stuga i Lysekil imorgon... Nu ska jag packa lite så vi kommer iväg snabbt efter vi har slutat jobbet!!!

Inga kommentarer: