onsdag 4 mars 2009

Jag tror jag måste börja med att gå och lägga mig lite tidigare...

...jag har SÅ svårt att komma upp på morgonen... Sitter och surfar runt alldeles för mycket på webben... Det är skillnad mot att jobba och gå i skolan... Skolan är ju så slappt... Där är ju svårigheten att hålla sig vaken på grund av att inget händer det värsta...
På jobbet idag gick det bättre och bättre... Börjar få in rutinen på hur jag ska flytta runt papprena på skrivbordet så effektivt som möjligt...
Fick ett telefonsamtal från BomBom att dalmatinertröjan till Alice nu fanns inne. Hade ju nästan tänkt att strunta i den eftersom den skulle ha varit här för över 2 veckor sedan och jag inte hade hört något men kunde inte riktigt med det eftersom jag var i i butiken 3 gånger och tjatade om att jag ville ha den. dessutom så är den JÄTTEfin. Alice blev mycket nöjd... Så korkat att börja låta henne vara med och välja kläder egentligen för nu ska hon ju bara ha vissa tröjor och om just den hon tänkt sig är i tvätten kan det ju bli ett himla liv... Men visst är det kul när hon letar fram något fint i garderoben och berättar att hon vill ha den för den är finast.
Fina vovvar
Idag kom bilderna som Stjärnstudio tog på IKEA för nån vecka sedan. Ett blev jättebra och hon skrattar och ser väldigt busig ut... Måste vara när pappa viskade -Bajskorv!!! Vi får väl se vad som ska behållas... Dyrt var det i alla fall...!

Inga kommentarer: