torsdag 5 februari 2009

Utmanad!!!

Jag har fått en utmaning av Maria och här är reglerna:
-Berätta om utmaningen i bloggen och länka till den som utmanade dig.
- Gå in i mappen mina bilder.
- Gå till den sjätte mappen och välj därefter den sjätte bilden i den mappen.
- Visa bilden på bloggen och skriv något om den.
- Invitera sex stycken nya till att vara med på utmaningen.
- Länka till dem, och låt dem veta att de är utmanade.

Min bild är bilden ovan på Alice som leker i sandlådan utanför Lyse Folkets Hus där vi har vår sommarstuga. Bilden är tagen 3:e Maj 2008 och är svartvit eftersom mappen jag hämtat den i är en mapp där jag har bilder som jag redigerat för att skriva ut och scrappa med.

Jag UTMANAR:
6 stycken är bara för många alltså.... Jag läser inte i så många bloggar och även om jag läser ibland så lämnar jag inte kommentarer hos de jag inte känner IRL så då känns det lite påträngande att komma med en utmaning... Sorry...
Hoppas ni som jag nämnt antar utmaningen dock!!!

Inga kommentarer: