måndag 2 februari 2009

Fönstertittare

När vi kom hem på eftermiddagen så strålade solen!!! Underbart om det inte vore för att jag insåg att jag absolut inte kan strunta i att tvätta mina fönster längre... Enda chansen att slippa är att det blir riktigt kallt nu så att det inte går därför...
Alice fick smak på bakandet från igår och eftersom det inte var hennes tur att baka idag på förskolan så kände jag mig mer eller mindre tvingad att låta henne baka chokladbollar (She twisted my arm, I promise...) innan jag började med maten. Hon var jätteduktig och kladdade faktiskt inte alls mycket. Den här degen var också lite godare än sconesdegen och föll bättre i smak hos Elliot som tog hand om det som hamnade på golvet. Efter lite pastagratäng med tonfisk så blev det efterrätt och nu har D nattat henne (och sig själv låter det som inifrån sovrummet...)

1 kommentar:

Fotograferande Maria sa...

Hej kära vän! Ska ni SJUNGA idag?? men vilken UNDERBAR klänning hon har på bilden där hon städar. var är den ifrån? Kram Maria