torsdag 26 februari 2009

Ett år äldre...

Jaha... Jag tyckte inte att det var så länge sedan jag skrev detta... suck... Egentligen så spelar det ju inte så stor roll... Har ju inte direkt någon så kallad ångest för att bli äldre...
Jobbade hela dagen idag... Vi fick datorerna inkopplade och alla program installerade med hjälp från några briljanta expertkillar från IT-centrum...Tack och lov för det!!! Nu fungerar allt som det ska... bara några finjusteringar som återstår...
Jönköpingsposten kom förbi och pratade lite och tog några bilder... Hoppas att jag slipper se ut som en byfåne i tidningen imorgon bara... Jag skulle inte vilja påstå att jag är särskilt fotogenisk...
Imorgon eftermiddag är det dags för "Öppet Hus". Jag undrar hur många som kommer... Jag tror att det är flera hundra bjudna... Min mamma som är här hos oss denna vecka har bakat piroger. Ja inte så många så det räcker till alla men det är fler som ska baka...
Hämtade min ring som varit inne för att fixas till lite och fick tillbaka en vääldigt blank sådan... Ringen hade egentligen en borstad yta men nu hade de glömt att göra den så och bara polerat upp den... Annorlunda men jättefint!!! Nu har vi inte likadana ringar dock men det kanske inte spelar så stor roll...
Fick oväntat besök av mina kära vänner M & E. Det gladde mig enormt... Tack för fin present, fina blommor och för att ni finns... Roligt var det också att Alice faster med familj och kusiner kom och uppvaktade... Tack snälla!
Fick flera buketter med jättefina tulpaner (inte dessa på denna bild dock...)
Nu är jag jättetrött och tror jag ska lägga mig tidigt...

8 kommentarer:

LindaGladh sa...

Oj, men grattis! Hade totalt missat att du fyllt år... Kul att det nya jobbet har kommit igång oxå! Lycka till!

Emma sa...

Tjena tanten!!!
Ja nog blev du allt lite överaskad i går, sånt är ju så kul!!! trodde jag glömt dig hi hi!!!
Hoppas att det går bra på öppna huset idag, försår att det är lite nervöst!!

Idag ska jag slappa, mår inte riktigt hundra och jag har redan käkat upp en semla=bebis gödsel! och ändå är klockan bara 10,20!

Å sås ska jag scrappa lite till tävlingen på hildas! har du nog inte hunnit med, men det finns ju viktiga saker som måste göras de med....

Å svar ja, du har en sjukligt klädbegär, men M är nog värre ha ha!

malin sa...

grattis till både f-dag och till jobb!
Hoppas du kan njuta av din dag och inte bara känna att du ska vara värdinna.

Kram Malin

Fotograferande Maria sa...

Hej!! Du är fortfarande UNG!!! Tack vännen, men underbara vänner får man genom att vara en ;) Kram och Lycka till idag!!

malin sa...

Du är utmanad! Gå in på min sida så ser du. Kul om du hänger på.

Kram Malin

malin sa...

Du är utmanad! Gå in på min sida så ser du. Kul om du hänger på.

Kram Malin

Fotograferande Maria sa...

Fin i tidningen du var!!! Kram

Mia sa...

Grattis i efterskott! Hoppas du hade en kanonfin födelsedag!

Du var så fin i tidningen så! :)

Kram Mia