torsdag 15 januari 2009

Webbdesignat...

He he... Det får man nog inte kalla det som jag har sysslat med idag men jag har iallafall arbetat med att uppdatera och fixa till utseendet på vår förskolas hemsida. Det är ju inte särskilt svårt men innan man vet hur man gör så tar det iallafall sin lilla tid. Nu vet jag det och kan inte sluta pilla med den. Om någon som läser vill titta och ge lite förslag och kommentarer så skulle jag bli jätteglad!
Jag åt lunch med mina toppengranntjejer som har varsin liten bebis. En på nästan 6 månader och en på nästan 3 månader. Så söta små pojkar!!! Tänk att mitt lilla yrväder var så liten och det är egentligen inte ens så värst länge sedan...
Nu ikväll har vi haft besök av M & J som kom och åt lite middag med oss. Vilken tur att jag har så trevliga vänner!!! Jag har inte behövt vara själv en enda kväll sedan D for till Kina...

Inga kommentarer: