torsdag 8 januari 2009

Vilken trevlig överraskning

Efter 4 timmars knåpande och kliande i huvudet så var tentan färdig... Nu får vi hålla tummarna för att det gick bra. Nästa vecka är jag ledig från skolan... Trodde att det bara var så att de hade varit långsamma med att lägga ut schemat men det visade sig att vårterminen inte börjar förens vecka 4!!! Vilken lyx...
Jag hann alltså en sväng till POP för att handla men det var ju inte den "riktiga" rean... Inga ytterkläder och ganska trista kläder faktiskt. Blev en baddräkt och en tröja till A och en tröja till mig som jag inte vet om jag ska ha som pyjamas eller om jag vågar visa mig ute i den...
Tröjan har detta mönster, vad tycker ni...?

Jag gillar verkligen 10-gruppens mönster på både kläder och annat

Alice har den här fina gröna... Här syns även den svarta i bakgrunden...

1 kommentar:

Fotograferande Maria sa...

Håller tummarna att du klarade tentan! Ses i morn! Jag har nog 3 barn med om det är OK för vi ska hämta Göran kl 16. Kram Maria