lördag 24 januari 2009

Scrapträff

Nu är vi relativt friska... Alice är dock den enda som inte behöver snyta sig varannan minut...
Men nu har jag skrivit färdigt om sjukdom för ett tag framöver...
Idag har jag varit på scrapträff på Hildas Rum. Det är fantastiskt skönt och meditativt att sitta och klippa och klistra i timmar med några av mina bästa vänner. Det blir dock mycket snack och lite verkstad så särskilt mycket blev det inte producerat även fast jag var borta i över 5 timmar! Det är så roligt att hålla på så att jag nästan var lite sugen att fortsätta när jag kom hem men det gjorde jag inte... hade nog inte blivit så uppskattat av D som hade varit på en roadtrip till Bankeryd med A. När jag frågade om hon hade haft det roligt så sa hon: -Jag har ätit kyckling och pommes på McDonalds... Lyckat alltså...!

Inga kommentarer: