lördag 17 januari 2009

Klippt!

*Det är med en stor ära som jag tilldelar Dig den här Awarden! Jag älskar att läsa Din blogg! Tack för att jag får följa Dig i Din vardag! Du har en underbar Mammablogg!*
Den här fina utmärkelsen har jag fått av Maria!!! Jag blev jätteglad och tackar så mycket...
Jag skickar den vidare till min kompis Angelica som bor utanför San Diego och skriver om sitt liv som småbarnsmamma där. Tyvärr är hon inte alltför flitig på att uppdatera sin blogg så vi får väl hoppas att denna utmärkelse kan inspirera till stordåd ;-)
Idag har min lilla höna varit hos frisören
Massor av spännen i håret... När jag sätter i ett så ryker det på en nanosekund...

Hon var så duktig och blev så klart jättefin. Trodde att det skulle bli mycket mer protester och tårar men frisören var superproffsig och jag tror att det smittade av sig. Det ända som jag tyckte var konstigt var att det var hemskt dyrt...! Vad ska en klippning på en 2-åring som tog en halvtimme kosta egentligen? Nån som vet?
Färdigt!!!
Sent ikväll kommer äntligen D hem... Vi längtar...

Inga kommentarer: