måndag 12 januari 2009

Början på en (nästan) ledig vecka...

I förra veckan så fick vi det något oväntade beskedet att vi inte hade någon schemalagd undervisning för denna vecka utan att terminen startar officiellt v. 4. Nu har man ju en del annat som kan behöva fixas med så det var ju verkligen en bonus. Idag när jag hade lämnat Alice på dagis ( Ja jag är en hemsk mamma och lämnar henne på det bästa dagiset i världen där hon har det jättekul med sina kompisar och får göra roliga stimulerande utvecklande saker istället för att följa med sin mamma som måste köpa pennor och block, underkläder och allt annat möjligt roligt för en 2-åring att sitta i vagnen och stirra på) så sprang jag in och ut i typ 7 affärer på en timme för att hitta lite allt möjligt. Jag hann till och med att klippa håret hos frisören som hade en tid till mig kl 12 när jag ringde vid 9:30. Bra tillgänglighet! Något för landstinget att titta närmare på...
Hämtade Alice och lagade mat hemma tillsammans med E & F. Busungarna hade roligt som vanligt och Alice var så uppspelt efter att de hade åkt hem att hon inte somnade förens vid 21:30...! Undrar om och hur det går att väcka henne imorgon...!
Hittade den här bilden på Victoria Beckham som tydligen har över 100 Hermés-väskor och betalade 1000 000 dollar för sitt senaste "fynd", en Birkinväska med diamanter på 3 karat!!!Fast om jag kunde få vilken väska jag ville så skulle jag faktiskt också välja en Hermés Birkinväska... Sov gott och dröm om dyra väskor...

Inga kommentarer: