onsdag 19 november 2008

Sen kväll

Idag har jag också varit "ledig". Pluggade väl en timme på eftermiddagen men det är ju skönt att bara ta det lite lugnt också... Alice har varit på sitt "gulligaste" humör och sagt nej och inte fler gånger en en vänsterpartist... Det kommer flera tänder nu och jag antar att det kanske inte känns sådär jätteskönt så hon får väl lov till att vara lite vrång... På eftermiddagen åkte vi en sväng till M & J eftersom jag skulle scanna in några foton. Vi har visserligen en egen scanner men jag har inte lyckats hitta instruktionsboken och läsa hur man gör... Låter lite patetiskt att en sekreterare som ägnade nästan hela sommaren åt att scanna in gamla journaler inte lyckas med ett foto på sin egen scanner... men så fick vi ju gott fika och trevligt sällskap en stund också...
Nu har jag laddat ner senaste Grey´s anatomy på min telefon så nu ska jag krypa neroch titta innan jag somnar... Imorgon måste jag nog gå till skolan igen...

Inga kommentarer: