tisdag 11 november 2008

Alice 2 år!!!

Äntligen... Hon hade ju väntat så... Vi väckte henne genom att sjunga i morse och hon fick några paket att öppna sittandes på en ny stol att ha vid matbordet.
Koncentrerad på paket
Hon var så exalterad över att åka till dagis och både sjöng Ja må du leva för sig själv och pratade ivrigt om flaggan som hon skulle ha vid sin matplats när de skulle äta...
Det hade varit en mycket lyckad dag sa de när jag kom för att hämta. Inte riktigt lika lyckad för mig som skyndade iväg till ICA Maxi för att hämta tårtan med Alice i släptåg... Det finns ju så mycket annat att shoppa i affären, varför nöja sig med bara en tårta...? Stressad eftersom jag visste att de första gästerna stod hemma i trappen och väntade så hittade jag först inte bilnyckeln som slunkit igenom fodret i fickan på kappan och hamnat nere i fållen när vi skulle sätta oss i bilen, sedan gick inte garagedörren att stänga och när jag skulle försöka dra lite hårdare så TAPPADE jag tårtan som jag inte hade kunnat sätta ifrån mig på marken eftersom det ösregnade... Lite skojig blev den men...
God GRÖN tårta!
Många kom och firade och hon fick en massa presenter. TACK igen till er alla!!!
Stor favorit med LEGO

Inga kommentarer: