lördag 11 oktober 2008

Fredagsmys

När jag hämtade Alice på dagis så var det bara hon kvar... Stackars liten... Jag fick rapport om att allt hade varit bra under dagen men det hade varit lite svårt att somna eftersom den lilla bus ungen hade lyckts spola ner sin älskade nappe i toaletten... Oops...! Vi åkte till a6 för att träffa M & J och för att hon hade redan bestämt sig för att vi skulle köpa en ny och en grön skulle det vara!
Jag köpte nya jeans till mig själv eftersom de andra nu börjat gå sönder och jag tog det som ett tecken på att det var dags... Ska nog kanske ladda upp med mer än ett par i garderoben...
Det blev mat till barnen och fika till mammorna på IKEA. M pratade om att de skulle äta räkor och då blev jag också sugen så det blev tillatt slinka in på Coop för räkor och även på Systembolaget för att köpa några vinflaskor.
Alice somnade ganska snabbt och jag bänkade mig framför Idol med ett glas vin i väntan på D.
Det blev nog mer än ett glas kände jag i huvudet i morse... -Trööött, som Alice brukar säga...
Som vanligt blev det Rosenlundsbadet, denna gång var sista för oss denna termin. Vi ska nog gå igen till våren.
D åkte direkt till förskolan för att vara med och jobba lite på vår fixardag. Alice och jag kom efter när vi hade badat. Det var fantastiskt bra uppslutning och det gick snabbt att bli färdiga med alla projekt som skulle göras

Inga kommentarer: