lördag 20 september 2008

Upppiffad blogg

Igår när D hade somnat medans han skulle natta A så spenderade jag som vanligt tiden framför datorn. Fixade lite med snapshotbloggen och la in några nya bilder. Se HÄR!
I morse var vi och badade och jag blev även denna vecka fascinerad över dels hur de som jobbar där tänker och även folk i största allmänhet...
Flera omklädningsrum var helt tomma och i vårt var vi ca 30 personer som nästan alla hade småbarn. En del så små att de ammades och flera som låg på filtar på golvet som folk fick kliva över för att ta sig fram till sina skåp... Hur svårt kan det vara att fördela skåpen jämnt i alla omklädningsrum som finns...?
Många mammor tyckte dessutom att det var helt OK att ta med sig barnvagnarna inte bara in i omklädningsrummet utan även i duschen med smutsiga däck... Fräscht!!!
Som gräddan på moset såg jag dessutom en tjej som tyckte att det var OK att raka sig under armarna när hon stod i duschen...? Vad tycker ni...? Gör man inte det hemma...? Själv hade jag nog aldrig ens tänkt tanken att göra det i badhuset...
Alice var dock mycket nöjd med badandet och att få följa med pappa in i bastum efteråt... Spännande!
På eftermiddagen blev det IKEA och... Ja gissa... mer förvaring så klart! En Malm byrå i ekfanér med tre lådor att ha i hallen med tröjor, mössor, halsdukar och vantar mm mm... Några fotoramar blev det också... när jag nu ska få tummen ur och framkalla lite bilder och hänga upp...

Inga kommentarer: