onsdag 17 september 2008

Titta jag är inte ensam...

Jag är som jag skrivit tidigare ganska trött på att inte få plats i vår lägenhet längre... Även om den är toppenfin och har kanonläge så är den helt enkelt på väg att bli för liten och det finns ju en gräns för hur mycket saker man kan rensa ut och göra sig av med...
Senast idag fick jag veta att grannarna har köpt hus. De har bott i lägenheten bredvid oss i max 3 månader. Den är 10 kvadratmeter större än vår och deras bebis kommer inte födas förrens om 5 veckor. De har redan fattat att det blir för trångt såsmåningom... Smartare än vi alltså...
Trots att jag vet att det inte blir något hus förens till våren tidigast så kan jag inte låta bli att kolla Hemnet var och varannan dag om det finns något som skulle passa oss. Det var skönt att läsa HÄR om att jag är långt ifrån ensam...

Inga kommentarer: