torsdag 10 juli 2008

Varannan kvällstrött...

Några dagars upphåll har det visst blivit igen... Jag har ju som intention att jag ska försöka att skriva lite varje dag men denna vecka har det varit lite trögt...
I måndags hade vi trevligt besök av Alice kusin A och hennes sambo T. Alice som tidigare har varit väldigt reserverad mot de flesta som vi inte träffar nästan dagligen har verkligen börjat kunna släppa loss och hon tyckte det var jätteroligt med besök.
Tisdag kvällen somnade jag när jag nattade Alice kl 19:30 och vaknade inte förrens 23:45... Lagom för en dusch och sen tillbaka ner i sängen...
I går spelade vi minigolf med goda vänner och grillade på balkongen och hade det trevligt.
Idag somnade jag när vi nattade Alice och har just vaknat till för att skriva det här och sedan gå och lägga mig igen...
Hopplöst kvällstrött!! Tur att det snart är helg...

Jag har "vunnit" ett pris för min blogg...!
Jag känner mig hedrad och tackar min vän Maria för det!!
Meningen är att man ska skicka det vidare till andra bloggar som man läser som man tycker är extra bra men eftersom jag inte läser så många så nöjer jag mig att bara säga att de som jag läser är väldigt bra och du som läser här borde klicka på mina länkar i listan över bloggar som jag läser!!!

Inga kommentarer: