onsdag 30 juli 2008

Ensam i stan...

...har jag varit sedan i måndags... Jag förstår inte riktigt det här med att man ska ha en massa egentid...? Själv tycker jag att det är helt värdelöst att vara utan D, A och E. Hade varit roligt att ha dem hemma och gå ner på Vätterstranden när jag kommer hem från jobbet, grillat på balkongen osv...
Fast egentligen så är jag väldigt glad över att de är kvar i Lysekil och njuter av solen, åker båt och badar.
Jag ska ju själv åka dit med de små om nån vecka och då får ju D vara själv hemma i stan. (Fast jag tror ju inte för en sekund att det kommer att vara lika fint väder då som det är nu...)
Nu tror jag jag ska gå ner till affären och köpa mig några grillade kamben. Blev vääldigt sugen nu eftersom "alla" runt i kring i grannskapet verkar ha lagt på mat på grillen nu och det luktar SÅ gott! Det känns meningslöst att tända grillen för att bara grilla åt sig själv...

Inga kommentarer: