måndag 28 juli 2008

Blogglusten sviktar vid fint väder

Det är väl det enda man kan "skylla" på att det är så glest med uppdateringar här inne men samtidigt är jag glad för att jag inte har "sugits"ner i träsket och blivit beroenda av bloggandet...
I helgen var det dags för Lysekil igen och vi kunde ju inte ha prickat in en bättre helg. Här är några bilder och vill du se fler så klicka HÄR
Vi hittade en för mig ny otroligt fin badvik cirka 45 min båtväg från N. Grundsund
Alice älskar verkligen att vara på stranden

Nu är jag hemma och tillbaka på jobbet igen... Alice och D är kvar i stugan en vecka till och njuter av det fina vädret såklart. Det är lite konstigt att vara hemma alldeles ensam... Ikväll läste jag Sjöjungfrun av Camilla Läckberg. Det tog 4 timmar och var väl helt OK för att vara vad jag egentligen anser vara "skräplitteratur" hopkokat på en kafferast men ändå väldigt underhållande... Köpte två böcker till så jag har något att göra de andra kvällarna jag är själv. Tur att det inte är så ofta, då hade jag fått gå till biblioteket för att inte bli ruinerad. Idag köpte jag förresten något som var dyrare än något jag köpt förrut (tror jag...) Vad det är får ni inte veta riktigt ännu...

Inga kommentarer: