söndag 4 maj 2008

Slutet på den långa härliga helgen...

Alice vill ha vatten från brunnenTillbaka hemma igen... Vi har för ovanlighetens skull haft (som jag tror alla har) fantastiskt fint väder och bara njutit och tagit det lugnt... Ja, jag och Alice i allafall! Alla av det manliga könet har kämpat som slavar för att få till en fantastiskt fint soldäck på 40 kvaderatmeter på den ena av våra stugor men nu är det klart så vi hoppas på att kunna utnyttja det flitigt i sommar.. Ja, den del av familjen som inte ska jobba förstås...

Resultatet ser ni här och vill ni se fler bilder från bygget och annat klicka HÄR


Alice har hittat kamrater i stugan bredvid. O som är drygt 3 år och hans lillebror E 11 mån. jättekul att ha någon att leka och gräva i sandlådan tillsammans med men vi måste nog "öva"lite på att om man får låna saker så måste man också låna ut saker... Mycket gråt och tandagnisslan uppstod när lilleman i granngården fick låna den nyinköpta gungan...

Fikapaus...

Och ja!! Nu har ett litet fragment av en tand äntligen spruckit fram i överkäken så att min nästan tandlösa 18 månader gamla tös kan faktiskt gnissla tänder...





1 kommentar:

Fotograferande Maria sa...

HEj! Jag klickar på här och ser inga bilder. Jag kasnke ska ge dig lite blogg hjälp nån em? Kram / Maria