onsdag 2 maj 2012

Måndag, eller?..

Herregud vad rörigt det blev i morse när vi skulle iväg... Barnen somnade ju inte direkt smidigt igår kväll eftersom de hade sussat så gott i bilen på vägen hem... Så tvätt och ouppackade väskor blandades med att jag absolut inte kunde bestämma mig för vad jag skulle ha på mig och försök att rafsa ihop smutsiga träningskläder (konstigt att de inte tvättade sig själva när jag var borta över helgen) osv osv... Jag glömde naturligtvis att det var utflykt för Alice på förskolan (men jag var visst inte ensam)och det bästa av allt var att jag glömde lämna vagnen till Isac på förskolan... Fick åka dit efter kafferasten och glömde då plånboken så jag fick sitta och svettas över att "tanken är tom" lampan hade lyst ett bra tag... Tur att man har en bensinsnål bil som i princip går på ångor.... Tankade hela tanken full sen på eftermiddagen och jag tror det var typ 2 liter kvar... Kostade bara 450 kr... Hann i alla fall träna ett BodyPump-pass med bästa Anette på lunchen och sen på eftermiddagen hade vi utecklingssamtal (Alices sista) på förskolan... Resten av kvällen spenderades på knä i trädgårdslandet... Finns ingen bättre terapi... Jag har en precis lagom stor perennrabatt som jag verkligen gillar att rensa lite i... Mina Flox hade redan börjat blomma så jag tror att helgen varit varmare här än i Lysekil... Nu till sängs och om jag inte somnar omedelbart så ska jag foÖrsöka lägga upp lite bilder från telefonen i ett nytt inlägg...

Inga kommentarer: