måndag 17 januari 2011

Upp och ner...

Isgatan och den mycket blöta snön utanför såg inte alls lockande ut idag så det blev en riktig innedag... Lite pyssel på förmiddagen och på eftermiddagen hade vi filmmaraton med Den Lilla Sjöjungfrun och Upp. Seriöst Linda!!! Du sa att den sista var sorglig men du kunde ju ha varnat lite tydligare... Jag grät floder och var tvungen att gå in badrummet och snyta mig flera gånger. Alice som är väldigt känslig snappade ju upp detta blixtsnabbt och sedan var vi två som torkade tårarna i soffan. Nu lättade ju filmen upp ;-) efter en liten stund så vi tittade färdigt utan att bli totalt dränkta...Lagade lite mat och sen har det blivit lite TV och dator. Jag valde Masterchef USA och Top Model på 3:an. Ingen sport för mig i dag även om Idrottsgalan nu står på i bakgrunden... På Facebook har det startat en grupp för me&i-kläder säljes/köpes och jag har gjort ett och annat fynd. Det är roligt när man kan få tag på riktiga gamla godingar som tex den här:

1 kommentar:

LindaGladh sa...

Haha, jag försökte faktiskt varna dig! Och tyvärr blir det inte bättre, nu för tiden brukar jag försöka göra något annat just när introt är, annars sitter man där lik förbaskat med tårar i ögonen...

Söta kläder förresten!